esmaspäev, märts 02, 2009

Uue kursuse algus

Tere, kallid kursusekaaslased ja juhendaja!
Kuigi alguses tundus idee kasutada oma nn. igapäevast blogi ka õpiblogina, siis täna, esmaspäeval, see mõte enam nii imeline ei olegi. Põhjus lihtne - tekiks segadus ja kaos. Kevadkuu alguses, kui päikesekiir vapralt jääpurikaid sulatamas, ei tohi lasta tekkida segadusel. Sära, puhtust ja korda vajame. Mina, sina ja .... jah, riik samuti:)

Seega siis, see siin on minu veebikodu kursuse toimumise ajaks. Kõik ülesanded saavad siia nähtavale pistetud, kõik vastused talletatud.

Olen filoloog. Ja pedagoog. Ja teel andragoogi tunnistuse poole.
Ma olen veebis nähtav põhiliselt kahe kodu abil: ühes neist kirjutan Norramaast ja teises pesitseb norra keele veebikursus.

LeMill keskkond on mõnevõrra tuttav, üks katsetuski seal tehtud.

Sellelt kursuselt loodan saada uusi teadmisi, mida oma õpetajatöös saaks kohe rakendada:)

1 kommentaar:

piretirahvariided ütles ...

Ahoi, Piia!
Oleme küll jälle kursusekaaslased. Mind räägiti pehmeks!
Ja nüüd peaks saama e-kursuse blogis ka kommenteerida.